Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrované vzdělávání žáků s mentálním postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047032" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047032 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrované vzdělávání žáků s mentálním postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Integrované vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami je současným trendem ve vzdělávání. Mezi žáky se speciálními vzdělávacími potřebami patří žáci s mentálním postižením, u kterých často bývá edukace formou integrace problematická díky snížení kognitivních funkcí žáků a nedostatečným podpůrným opatřením v jednotlivých školách. Kapitola prezentuje výzkumné šetření a příklad dobré praxe skupinové integrace žáků s mentálním postižením do základní školy hlavního vzdělávacího proudu.

  • Název v anglickém jazyce

    Integrated Education of Pupils with Intellectual Disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    Integrated education of pupils with special educational needs belongs to current trends in education. Pupils with intellectual disabilities are pupils with special educational needs. Integrated education of this group can be often problematic due to their lower intellectual capacity and insufficient supportive measures at schools. The chapter presents a research project and good practice of group integration of pupils with intellectual disabilities into the mainstream school.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné školy. Inclusive Education in Current Czech School.

  • ISBN

    978-80-210-5383-0

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    409

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly