Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy k rozvoji komunikačních schopností žákyň a žáků s LMP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00103253" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00103253 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy k rozvoji komunikačních schopností žákyň a žáků s LMP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek tematizuje problematiku vzdělávání žákyň a žáků s lehkým mentálním postižením v souvislosti s rozvojem komunikačních schopností v rámci vyučování. V souladu s výzkumy zaměřujícími se na osoby s mentálním postižením a jejich komunikační deficity text nabízí výsledky kvalitativní analýzy informací získaných od pedagogů prvního stupně základních škol pro žákyně a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Výsledky šetření reflektují využití podpůrných materiálů a přístupů ke stimulaci komunikačních schopností žákyň a žáků se sníženým intelektem.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to Development of the Communication Skills of Pupils with Mild Intellectual Disability

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the education of pupils with mild intellectual disability in connection with the development of communication skills of teaching process. According to research focused on people with intellectual disability and their communication deficits, the text offers results of a qualitative analysis of informations obtained from primary school teachers for pupils with special educational needs. The results of the survey reflect the use of supporting materials and approaches to stimulate the communication abilities of pupils with intellectual disability.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    28

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    27-36

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus