Komunikační schopnost žáků základní školy praktické
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072012" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072012 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační schopnost žáků základní školy praktické
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole jsou představeny výsledky analýzy výzkumného šetření, zaměřené na komunikační schopnost u žáků s lehkým mentálním postižením, kteří navštěvují základní školu praktickou. Text předkládá teoretické poznatky z oblasti komunikace a narušené komunikační schopnosti, zaměřuje se na žáka s lehkým mentálním postižením, popisuje charakteristické rysy těchto žáků, možnosti jejich edukace a narušenou komunikační schopnost jedinců s lehkým mentálním postižením. Výsledky kvalitativního šetření vypovídají onarušené komunikační schopnosti v rámci jednotlivých jazykových rovin, komunikačním procesu ve výuce a poskytované logopedické intervenci.
Název v anglickém jazyce
Communication Skills in Pupils of Practical Primary Schools
Popis výsledku anglicky
The chapter presents the results of the analysis focused on the communication skills of pupils with mild intellectual disabilities enrolled in practical primary schools. The text presents the theoretical basis concerning communication and communication disorders, focuses on pupils with mild intellectual disabilities, describes the pupils' characteristics, their education options, and communication disorders in individuals with mild intellectual disabilities. The results of qualitative research tell us about communication disorders occurring in various language levels, and during communication in education and speech intervention.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
ISBN
9788021065154
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
192-202
Počet stran knihy
364
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—