Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání žáků s potížemi v učení ? teorie a praxe v zahraničí a v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071124" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071124 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání žáků s potížemi v učení ? teorie a praxe v zahraničí a v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje některé z přístupů užívané v edukaci žáků s potížemi v učení v základních školách v kontextu kvalitativního výzkumného šetření zaměřeného na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. V kapitole je uvedena parciální část výzkumného šetření orientovaného na dva indikátory: pohled učitele na žáka s lehkým mentálním postižením v edukaci a využití pomůcek v edukačním procesu.
Název v anglickém jazyce
Approaches to Inclusive Education of Pupils with Mild Intellectual Disabilities ? Theory and Practice in the Czech Republic and Abroad
Popis výsledku anglicky
The chapter presents selected approaches which are used in education of pupils with mild intellectual disabilities in basic schools. It is presented in context of qualitative research focused on analysis of inclusive education of pupils with mild intellectual disabilities. This chapter presents partial results of research focused on two indicators: the view of a teacher on education of pupils with mild intellectual disability and the use of aids in education process.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.
ISBN
9788073152451
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
65-76
Počet stran knihy
319
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—