Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole v kraji Vysočina

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071995" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071995 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole v kraji Vysočina

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola prezentuje kvalitativní výzkumné šetření zaměřené na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Hlavním cílem výzkumného šetření bylo popsat a analyzovat faktory ovlivňující proces inkluze žáků s lehkým mentálním postižením ve vybrané základní škole v kraji Vysočina. V kapitole je uvedena parciální část výzkumu orientovaného na dva indikátory: pohled učitele na žáka s lehkým mentálním postižením v edukaci a klima třídy.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusion of Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Elementary Schools in the Vysočina Region

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents qualitative research focused on the analysis of inclusive education of pupils with mild intellectual disabilities. The main objective of research was to describe and analyse factors affecting the inclusion of pupils with mild intellectual disabilities in selected elementary school in the Vysočina region. The chapter contains a part of research oriented at two indicators: teachers perspective of the pupil with mild intellectual disability in education and the classroom climate.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění

  • ISBN

    9788021065154

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    35-46

  • Počet stran knihy

    364

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly