Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv matematiky na úspěšnost integrace žáků s lehkým mentálním postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146284" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146284 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Dubayova2" target="_blank" >http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Dubayova2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv matematiky na úspěšnost integrace žáků s lehkým mentálním postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je orientován na oblast speciální pedagogiky, konkrétně psychopedie a zabývá se vlivem matematiky na úspěšnost integrace žáků s lehkým mentálním postižením. Popisuje specifika, která jsou spojena s lehkým mentálním postižením a na základě těchto informací se zaměřuje na matematiku jako jeden z předmětů, který žákům s lehkým mentálním postižením pomáhá v integraci. Význam matematiky v celém životě každého člověka je nesporný. Poznatky této vědy používáme i v běžném životě a to i přes to, že matematika není jedním z oblíbených předmětů na školách. V matematice si žáci spojují nejrůznější poznatky, dovednosti a zkušenosti z výuky i osobního života a postupně se tak formuje jejich osobnost. Část příspěvku je věnována motivaci žáků s lehkým mentálním postižením. Jednou z možností, jak motivovat cílovou skupinu, jsou i didaktické hry, které žákům předkládají k řešení zajímavé úlohy z běžného života. Cílem příspěvku je přiblížit plánovaný výzkum a zdůraznit vliv motivace v matematic

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of mathematics on successful integration of pupils with mild mental disability

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the area of special education, namely special education of persons with intellectual disability, and deals with the impact of mathematics on successful integration of pupils with mild mental disability. It outlines the specifics relating mild mental disability and on the basis of this information presents mathematics as a one of the subjects which helps pupils with mild intellectual disability in his integration. The importance of mathematics throughout the life of every man is undeniable. The findings of this science are used in everyday of life, and despite the fact that mathematics is not one of the favorite subjects at school. In mathematics, pupils connect a variety of knowledge, skills and experience of teaching and personal life, and gradually form their personality. Part of the paper is devoted to motivation of pupils with mild mental disability. One of the ways to motivate the target group is also didactic games that offer pupils solving interesting tas

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník príspevkov zo Študentskej vedeckej medzinárodnej konferencie v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika

  • ISBN

    978-80-555-0840-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    97-104

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    15. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku