Didaktická hra jako motivace žáků s lehkým mentálním postižením v hodinách matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33150812" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33150812 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/Sborn%C3%ADk%202013v2.pdf" target="_blank" >http://contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/Sborn%C3%ADk%202013v2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktická hra jako motivace žáků s lehkým mentálním postižením v hodinách matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je orientován na oblast speciální pedagogiky, konkrétně psychopedie a zabývá se motivací žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základní školy praktické v hodinách matematiky. Nastiňuje specifika, která přináší lehké mentální postiženía na základě těchto informací předkládá didaktickou hru jako jednu z mnoha možností, jak motivovat danou cílovou skupinu. První část má spíše teoretický charakter. V druhé části příspěvku se autorka zabývá konkrétními didaktickými hrami rozdělenými podle jednotlivých tematických okruhů přílohy Rámcového vzdělávacího programu pro vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Uvedené hry byly aplikované u žáků 6. a 7. tříd základní školy praktické. Závěr příspěvku je věnován reakcím žáků a učitelů na didaktickou hru ve vyučování matematiky.
Název v anglickém jazyce
Didactic game as a motivation af students with mild mental disabilities in mathematics
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on the area of special education, especially psychopedy. It deals with motivation of students with mild mental disabilities in mathematics lessons at secondary school. It outlines the specifics that brings mild mental disability andon the basis of this information presents didactic game as one of many ways to motivate the target group. The first part is rather theoretical. In the second part, the author deals with specific didactic games which are divided according to topics of supplement of Educational programme for students with mild mental disabilities. These games have been applied in students with mild mental disabilities from 6th and 7th secondary school classes The contribution is dedicated to the reactions of students andteachers on didactic game in mathematics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy výzkumu ve speciální pedagogice
ISBN
978-80-244-3823-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
177-184
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
7. 3. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—