Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktická hra jako motivace žáků s lehkým mentálním postižením v hodinách matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33150812" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33150812 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/Sborn%C3%ADk%202013v2.pdf" target="_blank" >http://contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/Sborn%C3%ADk%202013v2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktická hra jako motivace žáků s lehkým mentálním postižením v hodinách matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je orientován na oblast speciální pedagogiky, konkrétně psychopedie a zabývá se motivací žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základní školy praktické v hodinách matematiky. Nastiňuje specifika, která přináší lehké mentální postiženía na základě těchto informací předkládá didaktickou hru jako jednu z mnoha možností, jak motivovat danou cílovou skupinu. První část má spíše teoretický charakter. V druhé části příspěvku se autorka zabývá konkrétními didaktickými hrami rozdělenými podle jednotlivých tematických okruhů přílohy Rámcového vzdělávacího programu pro vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Uvedené hry byly aplikované u žáků 6. a 7. tříd základní školy praktické. Závěr příspěvku je věnován reakcím žáků a učitelů na didaktickou hru ve vyučování matematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic game as a motivation af students with mild mental disabilities in mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the area of special education, especially psychopedy. It deals with motivation of students with mild mental disabilities in mathematics lessons at secondary school. It outlines the specifics that brings mild mental disability andon the basis of this information presents didactic game as one of many ways to motivate the target group. The first part is rather theoretical. In the second part, the author deals with specific didactic games which are divided according to topics of supplement of Educational programme for students with mild mental disabilities. These games have been applied in students with mild mental disabilities from 6th and 7th secondary school classes The contribution is dedicated to the reactions of students andteachers on didactic game in mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy výzkumu ve speciální pedagogice

  • ISBN

    978-80-244-3823-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    177-184

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    7. 3. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku