Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063682" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063682 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole tematizujeme problematiku vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Prezentujeme zde závěry kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zmapování a analýza výsledků edukace (klasifikace, hodnocení chování, absence a změn třídního kolektivu) žáků se sociálním znevýhodněním a jejich vývoje v průběhu povinné školní docházky. V návaznosti na zjištění výzkumu jsme specifikovali faktory podpory vzdělávání této specifické skupiny žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Factors Supporting Education of Socially Disadvantaged Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter deals with issues of education of socially disadvantaged pupils. We present outcomes of survey which takes form of a quantitative research. Its aim was to map and analyze results of education (classification, behavior assessment, absences and changing classmate group) of socially disadvantaged pupils and a progress of the results during the period of their compulsory school attendance. Furthermore, we introduce factors supporting education of socially disadvantaged pupils.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.

  • ISBN

    9788021061019

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    161-168

  • Počet stran knihy

    280

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly