Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social Disadvantage in Education from the Perspective of Teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F23%3A43897734" target="_blank" >RIV/44555601:13430/23:43897734 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kamv.cz/public/storage/konf-2022/sbornik_vd2022.pdf" target="_blank" >https://kamv.cz/public/storage/konf-2022/sbornik_vd2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social Disadvantage in Education from the Perspective of Teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is focused on the presentation of the results of a qualitative study thematically focused on the education of socially disadvantaged pupils in primary schools in the Ústí Region. The aim of our research was to analyze approaches to comprehensive support of pupils with social disadvantage. The results can contribute to the discussion about the possibilities of reducing social disadvantage in education in the coal regions of the EU.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Disadvantage in Education from the Perspective of Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the presentation of the results of a qualitative study thematically focused on the education of socially disadvantaged pupils in primary schools in the Ústí Region. The aim of our research was to analyze approaches to comprehensive support of pupils with social disadvantage. The results can contribute to the discussion about the possibilities of reducing social disadvantage in education in the coal regions of the EU.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Adult Education 2022 - Balance in the Context of Strategic Changes

  • ISBN

    978-80-908330-4-3

  • ISSN

    2571-385X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    234-240

  • Název nakladatele

    Czech Andragogy Society

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    22. 11. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku