Pupils with Down Syndrome and Process of Integration at Primary and Lower Secondary Level of Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063094" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063094 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Žiaci s Downovým syndrómom a proces integrácie na primárnom a nižšom sekundárnom stupni vzdelávania
Popis výsledku v původním jazyce
Reálne zmapovanie stavu integrácie v konfrontácií so skúsenosťami pedagógov žiakov s Downovým syndrómom v základných školách. Predstavenie kvantitatívnej etapy výskumu odhaľuje demografický prehľad o počte integrujúcich škôl v Slovenskej republike. V predvýskumnom šetrení interpretuje čiastkové výsledky zo skúseností pedagógov žiakov s Downovým syndrómom. V zosumarizovaní sa predostiera obraz o posunoch i nedostatkoch v súčasnej realizácií integračného procesu.
Název v anglickém jazyce
Pupils with Down Syndrome and Process of Integration at Primary and Lower Secondary Level of Education
Popis výsledku anglicky
The real ascertainment of the state about integration in confrontation with teachers experiences of the students with Down syndrome in basic school. The presentation to quantitative phase of research reveals demographic reports about number of the schools with integration in Slovak republic. The introductory part of the research interprets partial results by the teachers experiences of the students with Down syndrome. The concept about advancement and lack in the current implementation of integration process is present in final summary.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.
ISBN
9788021059955
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
153-165
Počet stran knihy
298
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—