Role pracovníků v sociálních službách při posilování komunikačních dovedností uživatelů z pohledu logopedů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063104" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063104 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role pracovníků v sociálních službách při posilování komunikačních dovedností uživatelů z pohledu logopedů
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola tematizuje výzkumná šetření z oblasti problematiky speciálně pedagogické podpory poskytované osobám žijícím v zařízeních sociálních služeb v České republice. Prostřednictvím kvantitativně orientované dotazníkové analýzy jsou představeny dílčí výsledky dvouetapové studie zabývající se stavem logopedické intervence realizované v domovech pro osoby se zdravotním postižením a pohledem logopedů na roli pracovníků v sociálních službách ? vychovatelů ? při rozvoji komunikačních schopností a dovednostíuživatelů zařízení.
Název v anglickém jazyce
The Role of Social Service Workers in Strengthening of Communication Skills of Users: Speech Therapists´ Point of View
Popis výsledku anglicky
This chapter is focused on the issue of special education support provided to people living in social services in the Czech Republic. Through quantitatively oriented questionnaire analysis are presented partial results of two-stage studies of the state speech interventions implemented in homes for people with disabilities, and speech therapists view on the role of social service workers - educators - to develop communication skills and abilities of social services users.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.
ISBN
9788021059962
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
41-51
Počet stran knihy
266
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—