Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role pracovníků v sociálních službách při posilování komunikačních dovedností uživatelů z pohledu logopedů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063104" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role pracovníků v sociálních službách při posilování komunikačních dovedností uživatelů z pohledu logopedů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola tematizuje výzkumná šetření z oblasti problematiky speciálně pedagogické podpory poskytované osobám žijícím v zařízeních sociálních služeb v České republice. Prostřednictvím kvantitativně orientované dotazníkové analýzy jsou představeny dílčí výsledky dvouetapové studie zabývající se stavem logopedické intervence realizované v domovech pro osoby se zdravotním postižením a pohledem logopedů na roli pracovníků v sociálních službách ? vychovatelů ? při rozvoji komunikačních schopností a dovednostíuživatelů zařízení.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Social Service Workers in Strengthening of Communication Skills of Users: Speech Therapists´ Point of View

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter is focused on the issue of special education support provided to people living in social services in the Czech Republic. Through quantitatively oriented questionnaire analysis are presented partial results of two-stage studies of the state speech interventions implemented in homes for people with disabilities, and speech therapists view on the role of social service workers - educators - to develop communication skills and abilities of social services users.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.

  • ISBN

    9788021059962

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    41-51

  • Počet stran knihy

    266

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly