Logopedická intervence v kontextu vzdělávání žáků žijících v domovech pro osoby se zdravotním postižením a týdenních stacionářích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062836" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062836 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Logopedická intervence v kontextu vzdělávání žáků žijících v domovech pro osoby se zdravotním postižením a týdenních stacionářích
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se věnuje speciálně pedagogické podpoře poskytované osobám žijícím v zařízeních sociálních služeb ? v domovech pro osoby se zdravotním postižením a týdenních stacionářích. Z kvantitativně orientovaného výzkumu jsou vybrány dílčí výsledky mapující stav logopedické intervence v zařízeních sociálních služeb v České republice. Je sledován přístup vedoucích pracovníků zařízení k uplatňování speciálně pedagogické podpory, jsou nastíněny nejčastější formy poskytování logopedické intervence v uvedenýchzařízeních. Příspěvek se zabývá také dílčími výsledky návazného kvalitativního šetření, v rámci něhož byly provedeny případové studie žákyň žijících v domově pro osoby se zdravotním postižením a týdenním stacionáři. Předmětem výzkumného šetření je analýza poskytování logopedické intervence u žákyň a žáků žijících v zařízeních sociálních služeb.
Název v anglickém jazyce
Speech Therapy in Context of Education of Pupils Living in Homes for People with Disabilities and Week Care Centres
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with special education support provided to people living in social services ? in homes for people with disabilities and week care centers. The quantitatively oriented studies are selected sub-state results of the mapping of speech therapy in social services in the Czech Republic. It is monitored by equipment leaders access to the application of special educational support, outlined the most common forms of speech intervention in these facilities. The paper deals with the partial results of a follow-up qualitative survey, in which case studies were carried students' living in the home for people with disabilities and a week care centers. The subject of the research is the analysis of speech intervention for pupils who living in socialservices.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.
ISBN
9788073152352
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
135-147
Počet stran knihy
327
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—