Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Logopedická intervence v kontextu vzdělávání žáků žijících v domovech pro osoby se zdravotním postižením a týdenních stacionářích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062836" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062836 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Logopedická intervence v kontextu vzdělávání žáků žijících v domovech pro osoby se zdravotním postižením a týdenních stacionářích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se věnuje speciálně pedagogické podpoře poskytované osobám žijícím v zařízeních sociálních služeb ? v domovech pro osoby se zdravotním postižením a týdenních stacionářích. Z kvantitativně orientovaného výzkumu jsou vybrány dílčí výsledky mapující stav logopedické intervence v zařízeních sociálních služeb v České republice. Je sledován přístup vedoucích pracovníků zařízení k uplatňování speciálně pedagogické podpory, jsou nastíněny nejčastější formy poskytování logopedické intervence v uvedenýchzařízeních. Příspěvek se zabývá také dílčími výsledky návazného kvalitativního šetření, v rámci něhož byly provedeny případové studie žákyň žijících v domově pro osoby se zdravotním postižením a týdenním stacionáři. Předmětem výzkumného šetření je analýza poskytování logopedické intervence u žákyň a žáků žijících v zařízeních sociálních služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Speech Therapy in Context of Education of Pupils Living in Homes for People with Disabilities and Week Care Centres

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with special education support provided to people living in social services ? in homes for people with disabilities and week care centers. The quantitatively oriented studies are selected sub-state results of the mapping of speech therapy in social services in the Czech Republic. It is monitored by equipment leaders access to the application of special educational support, outlined the most common forms of speech intervention in these facilities. The paper deals with the partial results of a follow-up qualitative survey, in which case studies were carried students' living in the home for people with disabilities and a week care centers. The subject of the research is the analysis of speech intervention for pupils who living in socialservices.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.

  • ISBN

    9788073152352

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    135-147

  • Počet stran knihy

    327

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly