Terminologické rozhraní nových technologií v umění a v teorii výtvarné výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063480" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063480 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Terminologické rozhraní nových technologií v umění a v teorii výtvarné výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Na příkladech používané terminologie a její interpretace v příbuzných oborech jako jsou teorie umění, teorie médií a teorie výtvarné výchovy se odhaluje rozmanitost pojetí fenoménu nových technologií v rámci jednotlivých vědních oborů, ale i vlivy, kterým čelí výtvarná výchova. Výsledek výzkumu textů vychází z analýzy jejich sémiotických významů.
Název v anglickém jazyce
Terminological interface of new technologies in art and theory art Education
Popis výsledku anglicky
The concept diversity of the phenomenon of new technologies within each discipline reveals through the examples of terminology and its interpretation in related fields such as art theory, media theory and art education theory and it also influences art education. Result of the research comes from analyzing their semiotic attributes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výtvarná výchova ve světě současného umění a technologií
ISBN
9788024432229
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
47-53
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—