Přístupy nadaného žáka k řešení úloh
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063529" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063529 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy nadaného žáka k řešení úloh
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávání žáků, kteří mají nadání pro matematiku vyžaduje od učitele velkou míru empatie k jejich specifickým postupům při řešení úloh. V příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které sledovalo, jaké přístupy využívají matematicky nadaní žáci při řešení nestandardních úloh.
Název v anglickém jazyce
A gifted pupil´s approach tu solving tasks
Popis výsledku anglicky
Education of mathematically gifted pupils reguires a lot of sympathy of teacher for their specific advancement. We present rezult of reserch, what actitude the pupils in solving special mathematics tasks.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Učíme nadané žáky
ISBN
9788074641046
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
260-263
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
14. 3. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—