Motivace v diskursu učitelů matematiky na 2. stupni základní školy.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10191487" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10191487 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivace v diskursu učitelů matematiky na 2. stupni základní školy.
Popis výsledku v původním jazyce
Stať je zaměřena na analýzu kritických míst ve výuce matematiky na základní škole z hlediska motivačního. Závěry výzkumu se opírají především o hloubkové rozhovory učitelů matematiky. Ve stati jsou analyzovány postoje žáků k matematice, strach žáků v matematice, cílová orientace žáků, zaujetí žáků v úkolové situaci, ochota žáků přemýšlet.
Název v anglickém jazyce
Motivation in the discourse of mathematics teachers at the 2nd stage of elementary school Motivation in the discourse of mathematics teachers at the 2nd stage of elementary school
Popis výsledku anglicky
The article is focused on the analysis of critical places in teaching mathematics at elementary school from the motivation point of view. The results of the research are based mostly on in-depth interviews with mathematics teachers. The article analysespupils' approaches to mathematics, pupils' fear in mathematics, target orientation of pupils, captivation of pupils in task situation, pupils' willingness to think.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1740" target="_blank" >GAP407/11/1740: Kritická místa matematiky na základní škole - analýza didaktických praktik učitelů</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů
ISBN
978-80-7290-723-6
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
183-207
Počet stran knihy
358
Název nakladatele
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—