Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivace v diskursu učitelů matematiky na 2. stupni základní školy.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10191487" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10191487 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivace v diskursu učitelů matematiky na 2. stupni základní školy.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať je zaměřena na analýzu kritických míst ve výuce matematiky na základní škole z hlediska motivačního. Závěry výzkumu se opírají především o hloubkové rozhovory učitelů matematiky. Ve stati jsou analyzovány postoje žáků k matematice, strach žáků v matematice, cílová orientace žáků, zaujetí žáků v úkolové situaci, ochota žáků přemýšlet.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivation in the discourse of mathematics teachers at the 2nd stage of elementary school Motivation in the discourse of mathematics teachers at the 2nd stage of elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on the analysis of critical places in teaching mathematics at elementary school from the motivation point of view. The results of the research are based mostly on in-depth interviews with mathematics teachers. The article analysespupils' approaches to mathematics, pupils' fear in mathematics, target orientation of pupils, captivation of pupils in task situation, pupils' willingness to think.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1740" target="_blank" >GAP407/11/1740: Kritická místa matematiky na základní škole - analýza didaktických praktik učitelů</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů

  • ISBN

    978-80-7290-723-6

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    183-207

  • Počet stran knihy

    358

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly