Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Matematika na 1. stupni ZŠ se zaměřením na využití geometrie v praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585577" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585577 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Matematika na 1. stupni ZŠ se zaměřením na využití geometrie v praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřený na grafické a netradiční úlohy v matematice. Součástí článku jsou náměty, které je možné využít v hodinách matematiky i v hodinách výtvarné výchovy. Článek rozvíjí mezipředmětové vztahy. Geometrickými úlohami učitelé rozvíjí zájem žáků o matematiku. Rýsování geometrických objektů připravuje žáky také pro technické předměty. Výchova žáků pro technickou praxi musí začít již na 1. stupni ZŠ a je nutné se zaměřit na komplexní přístup k realizaci vzdělávacího programu.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematics in Elementary School with Focus on Geometry Utilization in Practice

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the graphical and non-traditional problems in mathematics. Subject matters are a part of the article which we can use in mathematical and art teaching. The article gives item for relation developing between school subjects. Teachers develop pupils’ mathematical interest with help of geometrical problems. Geometrical object drawing prepares pupils for technical objects, too. Technical education must start in the elementary school and it is necessary to use the comprehensive approach to the educational program.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Primárne matematické vzdelávanie - teória, výskum a prax

  • ISBN

    978-80-557-1236-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    48-52

  • Název nakladatele

    Belianum

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Tále, Slovakia

  • Datum konání akce

    26. 4. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku