Matematika na 1. stupni ZŠ se zaměřením na využití geometrie v praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585577" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585577 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Matematika na 1. stupni ZŠ se zaměřením na využití geometrie v praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřený na grafické a netradiční úlohy v matematice. Součástí článku jsou náměty, které je možné využít v hodinách matematiky i v hodinách výtvarné výchovy. Článek rozvíjí mezipředmětové vztahy. Geometrickými úlohami učitelé rozvíjí zájem žáků o matematiku. Rýsování geometrických objektů připravuje žáky také pro technické předměty. Výchova žáků pro technickou praxi musí začít již na 1. stupni ZŠ a je nutné se zaměřit na komplexní přístup k realizaci vzdělávacího programu.
Název v anglickém jazyce
Mathematics in Elementary School with Focus on Geometry Utilization in Practice
Popis výsledku anglicky
The article describes the graphical and non-traditional problems in mathematics. Subject matters are a part of the article which we can use in mathematical and art teaching. The article gives item for relation developing between school subjects. Teachers develop pupils’ mathematical interest with help of geometrical problems. Geometrical object drawing prepares pupils for technical objects, too. Technical education must start in the elementary school and it is necessary to use the comprehensive approach to the educational program.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Primárne matematické vzdelávanie - teória, výskum a prax
ISBN
978-80-557-1236-9
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
48-52
Název nakladatele
Belianum
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Tále, Slovakia
Datum konání akce
26. 4. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—