Preference hodnot u dospívajících jedinců s poruchami chování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063684" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063684 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Preference hodnot u dospívajících jedinců s poruchami chování
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kapitola se zaobírá kvantitativním výzkumem preference hodnot u jedinců s poruchami chování v období dospívání. V textu jsou zmapovány fáze tohoto výzkumu a dále jsou popsány vlastnosti výzkumného vzorku (jako popisné statistiky a preferované pořadíhodnot), včetně vybrané výzkumné metody - Rokeachova testu hierarchie hodnot.
Název v anglickém jazyce
Value Preferences in Adolescents with Behavioral Disorders
Popis výsledku anglicky
This chapter introduces quantitative research of value preferences in individuals with behavioral problems in adolescence. In the text, we present phases of the research and properties of the research sample (such as descriptive statistics, and the preferred order of values) are described, including selected research methods - Rokeach Values Hierarchy Test.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
PANČOCHA, Karel. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.
ISBN
9788021061019
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
169-176
Počet stran knihy
280
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno: Masarykova univerzita
Kód UT WoS kapitoly
—