Profily referenčních úrovní pro francouzštinu a jazykové funkce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063865" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063865 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profily referenčních úrovní pro francouzštinu a jazykové funkce
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola představuje metodologické pozadí a dílčí analýzu naší výzkumné práce zaměřené na jazykový obsah učebnic francouzštiny pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v českém vzdělávacím kontextu na základní škole, konkrétně z oblasti týkající se jazykových funkcí.
Název v anglickém jazyce
Reference level description for French language and language functions
Popis výsledku anglicky
In this chapter we describe the methodological background and partial analysis of our research focused on the language content of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context in lower secondary school, concerning specifically language functions.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům
ISBN
9788021061095
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
121-131
Počet stran knihy
221
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—