Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: postup a výsledky pilotních výzkumů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063893" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063893 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: postup a výsledky pilotních výzkumů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola představuje postupy a výsledky pilotních výzkumů v oblasti řešení učebních úloh žáky s dyskalkulií. V kapitole se nejdříve seznamujeme s pojmem vývojová dyskalkulie a následně kapitola popisuje pilotní výzkumy, jejich metodiku a výsledky, které slouží k mapování podmínek v oblasti řešení učebních úloh žáky s dyskalkulií v matematice a fyzice.

  • Název v anglickém jazyce

    Solving learning tasks by pupils with developmental dyscalculia in mathematics and physics: process and results of pilot studies

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter presents the procedures and results of pilot studies in the field of learning tasks learners with dyscalculia. In the first chapter, we introduce the concept of developmental dyscalculia and then chapter describes the pilot studies, their methodology and results, which are used to map the conditions in the field of learning tasks pupils with dyscalculia in mathematics and physics.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky

  • ISBN

    9788021061323

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    247-264

  • Počet stran knihy

    354

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly