Kvantitativní analýza výukových situací z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu: vybrané výsledky předvýzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072549" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072549 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvantitativní analýza výukových situací z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu: vybrané výsledky předvýzkumu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola představuje revidované kategoriální systémy pro účely kvantitativní analýzy výukových situací z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu. Prezentuje též výsledky kvantitativně orientovaného předvýzkumu, získané prostřednictvím aktuálního výzkumného nástroje. Prezentované metodologické postupy mají čtenáři představit, jak analyzovat kompetenci k učení v praxi.
Název v anglickém jazyce
Quantitative Analysis of Classroom Situations from Learning to Learn Perspective in Geography Lessons: Chosen results of Pilot Study
Popis výsledku anglicky
Chapter describes the process of development of a system of categories that is used for quantitative analysis of learning tasks in Geography lessons. Also presents chosen result of quantitative oriented pilot study.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
ISBN
9788021066779
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
138-156
Počet stran knihy
263
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—