Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výsledky výzkumného šetření k problematice vyučování ruskému jazyku u žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií v kontextu inkluzívního vzdělávání v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063894" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063894 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výsledky výzkumného šetření k problematice vyučování ruskému jazyku u žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií v kontextu inkluzívního vzdělávání v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem této studie je poskytnout přehled o současných trendech ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve výuce cizích jazyků a učení a prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu k situaci v cizojazyčné výuce v žáků se specifickými poruchami učení v procesu výuky cizích jazyků na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v rámci realizovaného výzkumu projektu realizovaného v rámci výzkumného záměru "Speciální potřeby žáků v kontextu vzdělávacího rámcového programu" (MSM 0021622443).

  • Název v anglickém jazyce

    The Results of the Issue of Teaching the Russian Language of Learners with Dyslexia, Dysgraphia and Dysortographia in the Context of Inclusive Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The aims of the paper are to provide an overview of current trends in the education of pupils with special needs in foreign language teaching and learning and to present partial results of a research project into the situation in the foreign language teaching in learners with dyslexia, dysgraphia, dysorthographia on both the results and the process of foreign language teaching at senior primary grades and in the lower grades of multiannual grammar schools. The research were realized within the frameworkof the research ?Special Needs of Pupils in the Context of Framework Education Programmes? (MSM 0021622443).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku X

  • ISBN

    9788021059917

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    527-537

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku