Výsledky výzkumného šetření k problematice vyučování ruskému jazyku u žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií v kontextu inkluzívního vzdělávání v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063894" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063894 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výsledky výzkumného šetření k problematice vyučování ruskému jazyku u žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií v kontextu inkluzívního vzdělávání v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem této studie je poskytnout přehled o současných trendech ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve výuce cizích jazyků a učení a prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu k situaci v cizojazyčné výuce v žáků se specifickými poruchami učení v procesu výuky cizích jazyků na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v rámci realizovaného výzkumu projektu realizovaného v rámci výzkumného záměru "Speciální potřeby žáků v kontextu vzdělávacího rámcového programu" (MSM 0021622443).
Název v anglickém jazyce
The Results of the Issue of Teaching the Russian Language of Learners with Dyslexia, Dysgraphia and Dysortographia in the Context of Inclusive Education in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The aims of the paper are to provide an overview of current trends in the education of pupils with special needs in foreign language teaching and learning and to present partial results of a research project into the situation in the foreign language teaching in learners with dyslexia, dysgraphia, dysorthographia on both the results and the process of foreign language teaching at senior primary grades and in the lower grades of multiannual grammar schools. The research were realized within the frameworkof the research ?Special Needs of Pupils in the Context of Framework Education Programmes? (MSM 0021622443).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku X
ISBN
9788021059917
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
527-537
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—