Vliv mateřského jazyka a rusko-české jazykové interference v počáteční etapě výuky ruskému jazyku v inkluzivní škole - výsledky výzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046918" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046918 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv mateřského jazyka a rusko-české jazykové interference v počáteční etapě výuky ruskému jazyku v inkluzivní škole - výsledky výzkumu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přináší výsledky kvalitativní výzkumné studie, kterou autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Výzkum analyzoval vliv mateřského jazyka a specifika jazykové interference v počátečné etapě vyučování ruštině a užívání mateřského a cizího jazyka v souvislosti s požadavky inkluzívní školy. Respondenty výzkumného šetření byli i žáci na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji.
Název v anglickém jazyce
Influence of Mother Language and Russian-Czech Language Interference in the Early Stages of the Russian Language Teaching at Inclusive School - Results of the Research
Popis výsledku anglicky
The paper brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM0021622443. The research analysed influence of mother language and particularities language interference in the initial stage of the Russian language teaching and influence of mother language in connection with demands of inclusive school. Respondents of the research were pupils in the region of South Moravia at senior primary grades and in the lower grades of multiannual grammar schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXVIII International Colloquium on the Management of Educational Process
ISBN
978-80-7231-722-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
University of Defence Faculty of Economics and Management
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—