Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv mateřského jazyka a rusko-české jazykové interference v počáteční etapě výuky ruskému jazyku v inkluzivní škole - výsledky výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046918" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046918 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv mateřského jazyka a rusko-české jazykové interference v počáteční etapě výuky ruskému jazyku v inkluzivní škole - výsledky výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší výsledky kvalitativní výzkumné studie, kterou autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Výzkum analyzoval vliv mateřského jazyka a specifika jazykové interference v počátečné etapě vyučování ruštině a užívání mateřského a cizího jazyka v souvislosti s požadavky inkluzívní školy. Respondenty výzkumného šetření byli i žáci na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of Mother Language and Russian-Czech Language Interference in the Early Stages of the Russian Language Teaching at Inclusive School - Results of the Research

  • Popis výsledku anglicky

    The paper brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM0021622443. The research analysed influence of mother language and particularities language interference in the initial stage of the Russian language teaching and influence of mother language in connection with demands of inclusive school. Respondents of the research were pupils in the region of South Moravia at senior primary grades and in the lower grades of multiannual grammar schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXVIII International Colloquium on the Management of Educational Process

  • ISBN

    978-80-7231-722-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Defence Faculty of Economics and Management

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku