Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027656" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027656 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prezentace prvních výsledků deskriptivního výzkumu dílčího projektu ve vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace, jenž je řešen pod vedením prof. PhDr. Marie Vítkové, CSc. odborným týmem pracovníků v rámci výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Hlavním cílem uvedeného výzkumného záměru pro rok 2007 bylo zmapovat současný stav ve výuce cizích jazyků, tj. angličtiny, němčiny, francouzštinya ruštiny, u žáků se specifickými poruchami učení v rámci Jihomoravského kraje na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií.

  • Název v anglickém jazyce

    Russian Language and Communication Mapping the Teaching of Russian as Foreign Language to Pupils with specific Learning Disorders in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    We come up to the presentation of early results from a descriptive research of the partial project in the field of education Language and language communication, resolved in 2007 2013 by the team of experts under the leadership of Prof.PhDr. Marie Vítková, CSc. within the research programme of the Faculty of Paedagogics, Masaryk University Brno:Special needs of pupils in the context of Framework educational programme for primary education. The main objective of the aforementioned research programme foryear 2007 was to map the current situation in the teaching of foreign languages, i.e. English, German, French and Russion to pupils with specific learning disorders in the region of South Moravia at senior primary grades and in the lower grades of multiannual grammar schools. In the below text the issue will be discussed from the Russian language teachers viewpoint of the implemented Russian language teaching process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXVI. Mezinárodní koloquium o řízení vzdělávacího procesu. XXVI.International Colloquium on the Management of Educational Process

  • ISBN

    978-80-7231-511-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Univerzita Obrany

  • Datum konání akce

    22. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku