Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027656" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027656 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentace prvních výsledků deskriptivního výzkumu dílčího projektu ve vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace, jenž je řešen pod vedením prof. PhDr. Marie Vítkové, CSc. odborným týmem pracovníků v rámci výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Hlavním cílem uvedeného výzkumného záměru pro rok 2007 bylo zmapovat současný stav ve výuce cizích jazyků, tj. angličtiny, němčiny, francouzštinya ruštiny, u žáků se specifickými poruchami učení v rámci Jihomoravského kraje na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Název v anglickém jazyce
Russian Language and Communication Mapping the Teaching of Russian as Foreign Language to Pupils with specific Learning Disorders in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
We come up to the presentation of early results from a descriptive research of the partial project in the field of education Language and language communication, resolved in 2007 2013 by the team of experts under the leadership of Prof.PhDr. Marie Vítková, CSc. within the research programme of the Faculty of Paedagogics, Masaryk University Brno:Special needs of pupils in the context of Framework educational programme for primary education. The main objective of the aforementioned research programme foryear 2007 was to map the current situation in the teaching of foreign languages, i.e. English, German, French and Russion to pupils with specific learning disorders in the region of South Moravia at senior primary grades and in the lower grades of multiannual grammar schools. In the below text the issue will be discussed from the Russian language teachers viewpoint of the implemented Russian language teaching process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXVI. Mezinárodní koloquium o řízení vzdělávacího procesu. XXVI.International Colloquium on the Management of Educational Process
ISBN
978-80-7231-511-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Univerzita Obrany
Datum konání akce
22. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—