K vývoji učebních plánů a osnov dějepisu v českých zemích v letech 1918-2012
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063927" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063927 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K vývoji učebních plánů a osnov dějepisu v českých zemích v letech 1918-2012
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola přibližuje vývoj učebních plánů a osnov dějepisu na školách odpovídajících dnešní základní škole v českých zemích v letech 1919-2012. Důraz je kladen zejména na popis vývoje pozice, cílů a obsahu zkoumaného vyučovacího předmětu.
Název v anglickém jazyce
The development of history curriculum in Bohemia since 1918 until present
Popis výsledku anglicky
Chapter outlines prevailing tendencies in the development of History curricula at elementry schools in Bohemia since 1918 until present. Emphasis is placed primarily on the description of the development of the position, goals and content of the researched school subject.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
77-98
Počet stran knihy
354
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—