Postoje učitelů k environmentálním tématům: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064005" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje učitelů k environmentálním tématům: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji
Popis výsledku v původním jazyce
Tématem kapitoly je analýza postojů učitelů působících na středních odborných školách k environmentální problematice. Nejprve je nastíněno teoreticko-filosofické východisko.V další části je popsána metodologická stránka výzkumu, který autorka připravujev rámci své disertační práce. Hlavním cílem této části kapitoly je popsat vývoj a zdůvodnit postupnou úpravu výzkumných nástrojů, které tvoří projektivní metoda nedokončených vět a explorativní metoda dotazování s technikou dotazníku.
Název v anglickém jazyce
Teachers attitudes to environmental issues: from definition to the research tools
Popis výsledku anglicky
This chapter deals with an analysis of teachers attitudes working at high vocational school toward environmental issue. First of all the theoretical-philosophical framework is discussed. In the next part is described the methodology of research which isbeing prepared as an authors dissertation thesis. The main goal of this chapter is to describe the development and to justify the gradual adjustment of research tools that is formed by the projective method of uncompleted sentences and by the explorativemethod of interview with a questionnaire.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
174-187
Počet stran knihy
354
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—