Adaptace dotazníku ?Inventory of Learning Styles? pro respondenty učící se anglický jazyk
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064010" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Adaptace dotazníku ?Inventory of Learning Styles? pro respondenty učící se anglický jazyk
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přibližuje problematiku a náročnost adaptace diagnostického nástroje ? dotazníku Inventory of learning styles (ILS) na konkrétní vyučovaný předmět ? anglický jazyk. Dotazník ILS, který byl původně sestaven na diagnostikování stylů učení studentů studujících současně více vyučovaných předmětů, byl adaptován na české vzdělávací prostředí pro respondenty v terciární sféře vzdělávání, zaměstnance Armády České republiky (AČR), učící se anglický jazyk jako cizí jazyk. Příspěvek byl realizován v rámci řešení projektu na podporu specifického výzkumu studentů doktorských studijních programů.
Název v anglickém jazyce
An Adaptation of The Inventory of Learning Styles Questionnaire for Students Learning the English Language
Popis výsledku anglicky
This article clarifies the problems and difficulties concerning the adaptation of a diagnostic instrument ? questionnaire Inventory of learning styles (ILS) to a particular subject ? English language. The original questionnaire ILS was purposefully created to diagnose the learning styles of students who study many different subjects. The questionnaire was adapted to the Czech educational system for the Czech Republic Army employees, learning only the English language as a foreign language. This articlewas implemented within the specific research for the support of Ph.D. students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum výuky cizích jazyků II
ISBN
9788021061088
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
23-39
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—