Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptace dotazníku ?Inventory of Learning Styles? pro respondenty učící se anglický jazyk

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064010" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Adaptace dotazníku ?Inventory of Learning Styles? pro respondenty učící se anglický jazyk

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přibližuje problematiku a náročnost adaptace diagnostického nástroje ? dotazníku Inventory of learning styles (ILS) na konkrétní vyučovaný předmět ? anglický jazyk. Dotazník ILS, který byl původně sestaven na diagnostikování stylů učení studentů studujících současně více vyučovaných předmětů, byl adaptován na české vzdělávací prostředí pro respondenty v terciární sféře vzdělávání, zaměstnance Armády České republiky (AČR), učící se anglický jazyk jako cizí jazyk. Příspěvek byl realizován v rámci řešení projektu na podporu specifického výzkumu studentů doktorských studijních programů.

  • Název v anglickém jazyce

    An Adaptation of The Inventory of Learning Styles Questionnaire for Students Learning the English Language

  • Popis výsledku anglicky

    This article clarifies the problems and difficulties concerning the adaptation of a diagnostic instrument ? questionnaire Inventory of learning styles (ILS) to a particular subject ? English language. The original questionnaire ILS was purposefully created to diagnose the learning styles of students who study many different subjects. The questionnaire was adapted to the Czech educational system for the Czech Republic Army employees, learning only the English language as a foreign language. This articlewas implemented within the specific research for the support of Ph.D. students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum výuky cizích jazyků II

  • ISBN

    9788021061088

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    23-39

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku