Postavení nadaného žáka ve školní třídě:možné metody zkoumání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064045" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064045 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postavení nadaného žáka ve školní třídě:možné metody zkoumání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem této kapitoly je poukázat na možnosti zkoumání postavení nadaného žáka ve školní třídě. Práce reaguje na nedostatek studií v této oblasti. Vychází z několika málo výzkumů, které již byly dříve realizovány a také z našeho pilotního výzkumu provedeného dříve. Naší snahou je navrhnout možné metody zkoumání, které by se daly využít při rozsáhlejším sociometrickém šetření třídních kolektivů, v nichž jsou nadaní žáci. Jednotlivé metody přiblížíme
Název v anglickém jazyce
Gifted Child Position in Class: Possible Methods in Research
Popis výsledku anglicky
Object of this chapter is to point out possibilities in status research of gifted pupil in the class. This work react to lack of the projects in this area. It proceed from a few researches made and also from our pilot research made earlier. Our aim is tooffer possible research methods, which could be used in wider sociometric study of the class collectives, where are gifted pupils present. We will closer present each method.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
201-216
Počet stran knihy
354
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—