Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diskursivní analýza názorů učitelek ZŠ na vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064059" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064059 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diskursivní analýza názorů učitelek ZŠ na vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teoretická východiska výzkumného šetření vycházela ze sociálně konstruktivistického přístupu. Cílem kapitoly bylo popsat, vysvětlit a odhalit jazykové konstrukce výkladu sociální reality v tematice výuky romských žáků z pohledu učitelek na vybraných ZŠ vBrně. Metodologické uchopení dat výzkumu bylo uskutečněno nástroji diskursivní analýzy, sběr dat probíhal v rámci polostrukturovaných rozhovorů.

  • Název v anglickém jazyce

    Discourse analysis of teacher´s opinions at the primary school target to education of social disadvantaged pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Theoretical background of the research was based on the social constructionist approach. Aim of this chapter is to describe, explain and reveal the linguistic construction of social reality in the interpretation of the theme of education of Roma childrenfrom the perspective of teachers in selected primary schools in Brno. Methodological grasping research data was carried tools of discourse analysis, data collection was carried out in the framework of semi-structured interviews.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogické praxi a výzkumu

  • ISBN

    9788021060302

  • Počet stran výsledku

    39

  • Strana od-do

    67-105

  • Počet stran knihy

    225

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly