Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ó živly in Týden výtvarné kultury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064140" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064140 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://2012.tvk-brno.cz/program-akci/" target="_blank" >http://2012.tvk-brno.cz/program-akci/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ó živly in Týden výtvarné kultury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Špilberk, dech, proud, žár ? Tvůrčí dílny nejen k výstavám Výtvarní kejklíři zvou pedagogy, žáky a studenty ZŠ, SŠ, VOŠ, VŠ k výtvarné hostině na hrad Špilberk. Mezi hosty zasednou živly Nadechnout, Plynout, Hřát a Ó-živlý hrad. Výtvarná a multikulturníkapka Muzea města Brna, Nesehnutí a Katedry výtvarné výchovy PdF MU uvádí v rámci Týdne výtvarné kultury tématiku živlů v umění. Touto akcí autorka z výtvarného hlediska akcentuje vnímání odlišnosti na příkladě rozdílných živlů a navazuje tak na teoretickou část své disertační práce v chápání jinakosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The Elements

  • Popis výsledku anglicky

    Špilberk, wind, stream, heat - Creative workshops Fine jugglers invite teachers, pupils and students of primary schools, secondary schools, higher professional schools and universities to the visual feast of Špilberk. Among the guests you can see elements Breathe, Flow, Heat and The Castle. The Fine Arts Week show us how to work with the theme of The Elements in art and combinate with multicultural education (created by Brno City Museum, Nesehnutí, Department of Art Education of the Faculty of Education). The author by this action visually accentuates the perception of differences on the example of different elements and is following the theoretical part of her thesis research in the understanding of otherness.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Špilberk, Brno

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    30

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce