Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístup učitelů k integraci složek výtvarné výchovy do neuměleckých předmětů na 1. stupni ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F15%3A00005338" target="_blank" >RIV/46747885:24510/15:00005338 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístup učitelů k integraci složek výtvarné výchovy do neuměleckých předmětů na 1. stupni ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Koordinace, jako typ vnitřní integrace učiva, je cestou, jak do edukační praxe převádět požadavky státního školního kurikula. Především učitelé na prvním stupni základních škol mají možnost integrovat prvky různých předmětů. Brání jim v tom ale nepřipravenost prostředí i nedostatečná podpora. Integrací výtvarné výchovy s dalšími předměty je možné výrazně ovlivnit rozvoj žáka a usnadnit mu cestu k pochopení učiva. Příspěvek představuje výsledky výzkumu zjišťujícího, jak k této integraci přistupují učitelé v edukační praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Coordination, as the type of internal integration of curriculum, is a way to transfer the state school standart requirements into educational practice. Especially teachers at primary schools have the possibility to integrate the elements of different school subjects. Unpreparedness of the school environment and inadequate support prevents them from doing so. The arts integration can significantly affect the development of the pupil and make his way toward understanding the curriculum. The paper presents the results of the research focused on the teachers approach to visual arts integration in practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    23-27

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus