Přístup učitelů k integraci složek výtvarné výchovy do neuměleckých předmětů na 1. stupni ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F15%3A00005338" target="_blank" >RIV/46747885:24510/15:00005338 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístup učitelů k integraci složek výtvarné výchovy do neuměleckých předmětů na 1. stupni ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Koordinace, jako typ vnitřní integrace učiva, je cestou, jak do edukační praxe převádět požadavky státního školního kurikula. Především učitelé na prvním stupni základních škol mají možnost integrovat prvky různých předmětů. Brání jim v tom ale nepřipravenost prostředí i nedostatečná podpora. Integrací výtvarné výchovy s dalšími předměty je možné výrazně ovlivnit rozvoj žáka a usnadnit mu cestu k pochopení učiva. Příspěvek představuje výsledky výzkumu zjišťujícího, jak k této integraci přistupují učitelé v edukační praxi.
Název v anglickém jazyce
Teachers
Popis výsledku anglicky
Coordination, as the type of internal integration of curriculum, is a way to transfer the state school standart requirements into educational practice. Especially teachers at primary schools have the possibility to integrate the elements of different school subjects. Unpreparedness of the school environment and inadequate support prevents them from doing so. The arts integration can significantly affect the development of the pupil and make his way toward understanding the curriculum. The paper presents the results of the research focused on the teachers approach to visual arts integration in practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Výtvarná výchova
ISSN
1210-3691
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
3-4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
23-27
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—