Teorie připoutání jako zdroj edukačních strategií v etopedii
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064225" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064225 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teorie připoutání jako zdroj edukačních strategií v etopedii
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá významem raných vztahů mezi dítětem a jeho pečovateli vzhledem k budoucím vazbám v sociálním prostředí dítěte. Věnujeme se možným rizikům a důsledkům narušení vazby, navazujeme možnými souvislostmi narušení raných vazeb s rozvojem poruch chování a emocí nejen v období adolescence.
Název v anglickém jazyce
Attachment Theory as a Source of Educational Strategies
Popis výsledku anglicky
The chapter discusses the importance of early relationships between the child and his or her parents. Important aspect is the influence of attachment in the future relationships in the social environment of the child. We describe the potential risks andconsequences of disruption of attachment. The article discusses possible connections between disruption of attachment and the development of behaviour disorders.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vojtová, V., Červenka, K. (et al.). Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování.Educational needs of children at risk for and with behavioural disorders.
ISBN
9788021061347
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
45-61
Počet stran knihy
193
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—