Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teorie připoutání jako zdroj edukačních strategií v etopedii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064225" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064225 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teorie připoutání jako zdroj edukačních strategií v etopedii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá významem raných vztahů mezi dítětem a jeho pečovateli vzhledem k budoucím vazbám v sociálním prostředí dítěte. Věnujeme se možným rizikům a důsledkům narušení vazby, navazujeme možnými souvislostmi narušení raných vazeb s rozvojem poruch chování a emocí nejen v období adolescence.

  • Název v anglickém jazyce

    Attachment Theory as a Source of Educational Strategies

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter discusses the importance of early relationships between the child and his or her parents. Important aspect is the influence of attachment in the future relationships in the social environment of the child. We describe the potential risks andconsequences of disruption of attachment. The article discusses possible connections between disruption of attachment and the development of behaviour disorders.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vojtová, V., Červenka, K. (et al.). Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování.Educational needs of children at risk for and with behavioural disorders.

  • ISBN

    9788021061347

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    45-61

  • Počet stran knihy

    193

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly