Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podmínky pro realizaci výchovy ke zdraví v primární škole: teoreticko-metodologická východiska k tvorbě výzkumného nástroje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064305" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064305 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podmínky pro realizaci výchovy ke zdraví v primární škole: teoreticko-metodologická východiska k tvorbě výzkumného nástroje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V této kapitole jsme se zabývali zahraničními i českými přístupy k výzkumu implementace kurikulárního programu. Byly analyzovány hlavní cíle první fáze připravovaného výzkumu, tedy analýza vzdělávací oblasti výchova ke zdraví reprezentovaná jednak v didaktickém aparátu učebnic prvouky a přírodovědy a ve školních vzdělávacích programech pro primární školu z hlediska naplnění požadavku holistického pojetí zdraví. Na základě studia přístupů a teoretických poznatků došlo k návrhu kategoriálního systému.

  • Název v anglickém jazyce

    The Conditions for the Implementation of Health Education in Primary School: Theoretical and Methodological Basis for the Creation of a Research Tool

  • Popis výsledku anglicky

    In this chapter we dealt with Czech and foreign approaches to research curriculum implementation. We analysed the main targets of the first phase of the upcoming research. The analysis of the health education program is represented both in the didactic apparatus in elementary science textbooks and in School based educational programs for primary school in terms of meeting the requirement of a holistic approach to health. Based on the study findings throughout theoretical approaches has been design categorical system.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky

  • ISBN

    9788021061323

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    47-62

  • Počet stran knihy

    354

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly