Podmínky pro realizaci výchovy ke zdraví v primární škole: teoreticko-metodologická východiska k tvorbě výzkumného nástroje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064305" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064305 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podmínky pro realizaci výchovy ke zdraví v primární škole: teoreticko-metodologická východiska k tvorbě výzkumného nástroje
Popis výsledku v původním jazyce
V této kapitole jsme se zabývali zahraničními i českými přístupy k výzkumu implementace kurikulárního programu. Byly analyzovány hlavní cíle první fáze připravovaného výzkumu, tedy analýza vzdělávací oblasti výchova ke zdraví reprezentovaná jednak v didaktickém aparátu učebnic prvouky a přírodovědy a ve školních vzdělávacích programech pro primární školu z hlediska naplnění požadavku holistického pojetí zdraví. Na základě studia přístupů a teoretických poznatků došlo k návrhu kategoriálního systému.
Název v anglickém jazyce
The Conditions for the Implementation of Health Education in Primary School: Theoretical and Methodological Basis for the Creation of a Research Tool
Popis výsledku anglicky
In this chapter we dealt with Czech and foreign approaches to research curriculum implementation. We analysed the main targets of the first phase of the upcoming research. The analysis of the health education program is represented both in the didactic apparatus in elementary science textbooks and in School based educational programs for primary school in terms of meeting the requirement of a holistic approach to health. Based on the study findings throughout theoretical approaches has been design categorical system.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
47-62
Počet stran knihy
354
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—