Zjištění podmínek pro realizaci výchovy ke zdraví na prvním stupni základních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063469" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063469 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zjištění podmínek pro realizaci výchovy ke zdraví na prvním stupni základních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje teoretická východiska ke tvorbě kategoriálního systému aplikovaného na výzkum implementace holistického pojetí zdraví ve vzdělávací oblasti výchova ke zdraví na primární škole. Výzkumnou metodou je obsahová analýza učebnic a školních vzdělávacích programů z hlediska holistického pojetí zdraví. Příspěvek naznačuje vývoj holistického pojetí zdraví jako základní požadavek na obsah vzdělávací oblasti výchova ke zdraví a navrhuje kategoriální systém, který je aplikován na učebnice prvouky a přírodovědy primární školy a obsahovou strukturaci kurikulárních dokumentů školní úrovně.
Název v anglickém jazyce
Determine of conditions for the implementation of health education in primary schools
Popis výsledku anglicky
The conference contribution presents a theoretical background to the formation of categorical system applied on implementation of holistic paradigm to health in the health education in primary school research. This is examined through content analysis oftextbooks and school-based curriculum from a holistic concept of health. The contribution indicates the development of a holistic concept of health as a fundamental requirement for the educational area of health education and design categorical system,which is applied to the health educational textbooks for primary school and the school based education program.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii
ISBN
9788055506647
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
256-260
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Preš
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—