Slovní a aplikační úlohy a problematiky jejich řešení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064690" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064690 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Slovní a aplikační úlohy a problematiky jejich řešení
Popis výsledku v původním jazyce
Řešení slovních a aplikačních úloh je pro žáky se specifickými poruchami učení náročné, neboť slovní úlohy vyžadují tvůrčí přístup k objevení postupu řešení a žáci zpravidla nemohou mechanicky uplatňovat naučené algoritmy. V příspěvku je uvedeno několikoblastí, které jsou pro žáky se specifickými vzdělávacími potřebami, v souvislosti s řešením slovních úloh, problematické.
Název v anglickém jazyce
Verbal and application tasks and their solving
Popis výsledku anglicky
For pupils with specific learning disabilities, solving verbal and application tasks is demanding, as verbal tasks require a creative approach to discover the procedure of solving and pupils cannot regularly mechanically apply learned algorithms. In thecontribution, there are listed several areas problematic for pupils with specific learning disabilities, as regards solving verbal tasks.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Matematika a řešení úloh
ISBN
9788021061538
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
15-26
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—