Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Electronic Keyboard Instruments at Elementary School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00067585" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00067585 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/topical_issues_of_contemporary_m_e.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/topical_issues_of_contemporary_m_e.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6102-2012" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-6102-2012</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Electronic Keyboard Instruments at Elementary School

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article "Electronic Keyboard Instruments at Elementary School" focuses on keyboards and their use in music education at elementary and lower secondary schools, specifically in the region of Znojmo. The article aims to determine whether there has beena change in the attitudes of teachers towards electronic keyboard instruments. Two comparative surveys called "Possibilities of Electronic Keyboard Instruments in music education" by the author will be used. They were conducted in 2005 and 2012.

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic Keyboard Instruments at Elementary School

  • Popis výsledku anglicky

    The article "Electronic Keyboard Instruments at Elementary School" focuses on keyboards and their use in music education at elementary and lower secondary schools, specifically in the region of Znojmo. The article aims to determine whether there has beena change in the attitudes of teachers towards electronic keyboard instruments. Two comparative surveys called "Possibilities of Electronic Keyboard Instruments in music education" by the author will be used. They were conducted in 2005 and 2012.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Topical Issues of Contemporary Music Education

  • ISBN

    9788021061026

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    55-63

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku

    000326565400007