Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv didaktického překladu na řečové dovednosti žáků: design výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00107051" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00107051 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv didaktického překladu na řečové dovednosti žáků: design výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje projekt výzkumu z oblasti didaktiky cizích jazyků. Cílem výzkumu je zjistit, jaký vliv má užití didaktického překladu na rozvoj řečových dovedností žáků nižšího stupně gymnázií v rámci výuky anglického jazyka. Výzkum je konstruován jako experiment; design výzkumu je navržen jako smíšený, s převahou kvantitativní složky.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of pedagogical translation on pupils´ language skills: research design

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution presents a research design dealing with the methodology of foreign language teaching. The goal of the research is to analyse the influence of pedagogical translation on the development of pupils' language skills within the English language teaching. The research is designed as an experiment and it is based on the principles of mixed research design with the predominance of the quantitative component.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Young Researchers Forum / Fórum mladých výskumníkov

  • ISBN

    9788010023943

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    73-82

  • Název nakladatele

    Slovenské pedagogické nakladatelstvo

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Velké Bílovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000396943000008