K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00066740" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00066740 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/pedor/" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/pedor/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4
Popis výsledku v původním jazyce
Monotematické číslo odborného pedagogického časopisu Pedagogická orientace se zabývá standardem pedagogického výzkumu. Editorial ... k metodologickému standardu v pedagogice (Tomáš Janík, Kateřina Vlčková, Petr Knecht) Studie Mareš, J. (2013). Přehledovéstudie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření. Pedagogická orientace, 23(4), 427?454. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-427 Mareš, J., & Vlčková, K. (2013). K metodologickým standardům kvantitativních studií v pedagogice: Jak psát o výzkumných zjištěních? Pedagogická orientace, 23(4), 455?477. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-455 Šeďová, K., & Švaříček, R. (2013). Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4), 478?510. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-478 Gavora, P. (2013). Validita a reliabilita výskumných nástrojov: princípy a reálna prax. Pedagogická orientace, 23(4), 511?534. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-511 Němec, J. (2013). Standardy závěrečných prací pedagogických oborů.
Název v anglickém jazyce
On Methodological Standards of Educational Sciences. Monothematical Volume of Pedagogicka Orientace Journal 2013/4
Popis výsledku anglicky
Monothematical volume of the journal Pedagogická orientace which focuses on the topic of standards of educational research. Editorial ... k metodologickému standardu v pedagogice (Tomáš Janík, Kateřina Vlčková, Petr Knecht) Studie Mareš, J. (2013). Přehledové studie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření. Pedagogická orientace, 23(4), 427?454. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-427 Mareš, J., & Vlčková, K. (2013). K metodologickým standardům kvantitativních studií v pedagogice: Jak psát o výzkumných zjištěních? Pedagogická orientace, 23(4), 455?477. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-455 Šeďová, K., & Švaříček, R. (2013). Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4), 478?510. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-478 Gavora, P. (2013). Validita a reliabilita výskumných nástrojov: princípy a reálna prax. Pedagogická orientace, 23(4), 511?534. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-511 Němec, J. (2013). Standardy závěrečných prací pedagogických oborů.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-24456S" target="_blank" >GA13-24456S: Moc ve školních třídách studentů učitelství</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů