Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikační bariéry žáků při řešení slovních úloh

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00068270" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00068270 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikační bariéry žáků při řešení slovních úloh

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jsou uvedeny výsledky výzkumů v oblasti řešení slovních úloh. Ve vyučování matematice na prvním stupni základní školy je důležité věnovat pozornost správnému vytváření pojmů a jejich vlastností. Pozornost je třeba věnovat i problémům v oblasti komunikacíverbální, symbolické, grafické, obrazově názorné. Mnoho problémů žáků při řešení slovních úloh je zpúsobeno problémy v komunikaci. Jsou uvedeny konkrétní příčiny a projevy problémů v komunikaci u žáků při řešení některých slovních úloh.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication barriers of pupils in solving word problems

  • Popis výsledku anglicky

    We present rezults of research in solving wors problems. In mathematical education in primary schol it is important to pay attention to proper conceptualization and their properties. Attention should be paid to the problemsto communication verba, symbolic, graphical, visually telling. Many problems of pupils in solving word problems are caused by problems in communication. Specific causes and symptoms in communicative problems of pupils with solving word problems are given.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematika v primarnej škole. Rozne cesty, rovnake ciele

  • ISBN

    9788055507651

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    38-43

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    24. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku