Strategie individuálního hodnocení výkonu při výuce chemie na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071502" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071502 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie individuálního hodnocení výkonu při výuce chemie na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Individualizace patří mezi klíčové složky vzdělávacího procesu. Lze realizovat v různých formách, ale cílem je vždy umožnit v maximální míře zvládnutí učiva a rozvoj klíčových kompetencí co největšímu počtu žáků s ohledem na různý stupeň nadání a dispozic. Strategie individuálního hodnocení výkonu žáků představuje efektivní přístup při výuce obtížných tematických celků (jako např. chemické výpočty, chemické názvosloví) v předmětu chemie. Příspěvek seznamuje s praktickou aplikací individuálního hodnocenína konkrétních příkladech výuky vybraných tematických celků v hodinách chemie na ZŠ. Součástí příspěvku je také výzkumné hodnocení efektivity využití této metody v praxi, při výuce na základné škole.
Název v anglickém jazyce
The strategy of individual performance assessment in teaching chemistry in elementary school
Popis výsledku anglicky
Individualization is one of the key components of the educational process. Can be implemented in various forms, but the goal is always to allow the maximum extent mastery of the curriculum and the development of key competencies as many pupils with regard to different degrees of skills and dispositions. The strategy of individual student performance evaluation is an effective approach for teaching difficult topic areas (such as chemical calculations, chemical nomenclature) in the subject of chemistry. The paper deals with the practical application of individual ratings for specific examples of teaching selected thematic units in chemistry lessons at school. The paper is also research evaluating the effectiveness of this method in practice, teaching atthe elementary school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II
ISBN
9788021066052
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
112-116
Název nakladatele
Masarykova Univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—