Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie individuálního hodnocení výkonu při výuce chemie na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071502" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071502 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie individuálního hodnocení výkonu při výuce chemie na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Individualizace patří mezi klíčové složky vzdělávacího procesu. Lze realizovat v různých formách, ale cílem je vždy umožnit v maximální míře zvládnutí učiva a rozvoj klíčových kompetencí co největšímu počtu žáků s ohledem na různý stupeň nadání a dispozic. Strategie individuálního hodnocení výkonu žáků představuje efektivní přístup při výuce obtížných tematických celků (jako např. chemické výpočty, chemické názvosloví) v předmětu chemie. Příspěvek seznamuje s praktickou aplikací individuálního hodnocenína konkrétních příkladech výuky vybraných tematických celků v hodinách chemie na ZŠ. Součástí příspěvku je také výzkumné hodnocení efektivity využití této metody v praxi, při výuce na základné škole.

  • Název v anglickém jazyce

    The strategy of individual performance assessment in teaching chemistry in elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    Individualization is one of the key components of the educational process. Can be implemented in various forms, but the goal is always to allow the maximum extent mastery of the curriculum and the development of key competencies as many pupils with regard to different degrees of skills and dispositions. The strategy of individual student performance evaluation is an effective approach for teaching difficult topic areas (such as chemical calculations, chemical nomenclature) in the subject of chemistry. The paper deals with the practical application of individual ratings for specific examples of teaching selected thematic units in chemistry lessons at school. The paper is also research evaluating the effectiveness of this method in practice, teaching atthe elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II

  • ISBN

    9788021066052

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    112-116

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku