Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071529" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071529 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V souladu s vizí života v harmonii s přírodou se tematizují nové oblasti ve vzdělávání, úzce spjaté s tzv. biofilní (propřírodní) orientací. Její charakteristiky autorka spojuje s environmentálním přístupem v intencích ekosociálních teorií vzdělávání. Zvláštní pozornost věnuje hodnotové ? ekosociální ? životně-orientační kompetenci učitele. Toto výzkumem podložené pojetí vzdělávání tvoří teoreticko-metodologický rámec pro návrhy jejího rozvoje.

  • Název v anglickém jazyce

    Education to overcoming violated reciprocity between man and nature

  • Popis výsledku anglicky

    In agreement with the vision of life in harmony with nature brings up new areas associated with the biophile focus in education. The author connects its characteristic with environmental access in intention of eco-social theories of education. The special attention is paid to value eco-social life priorities teacher?s competence. Based on the research, concept of education creates a theoretical and methodological framework of suggestions for teacher training in this area.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol.

  • ISBN

    9788073759186

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    41-46

  • Počet stran knihy

    314

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly