Výzkum efektivity a dopadu pedagogického procesu u studentů Mendelovy univerzity v Brně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071645" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071645 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum efektivity a dopadu pedagogického procesu u studentů Mendelovy univerzity v Brně
Popis výsledku v původním jazyce
Náplní příspěvku je výzkum efektivity a dopadu výuky předmětu Chemie anorganická a analytická na úroveň a trvání znalostí studentů. Vyhodnocování bylo prováděno formou didaktického testu na 3 skupinách studentů Mendelovy univerzity v Brně (Technologie potravin ? 1. semestr, Zahradnictví ? 1. semestr a Technologie potravin ? 8. semestr). Test obsahoval 30 položek, 10 z problematiky teoretických znalostí analytické chemie z přednášek, 10 z praktických znalostí z laboratorních cvičení a 10 z problematiky chemických výpočtů ze seminářů. Výsledky testů byly analyzovány z hlediska úspěšnosti jednotlivých studentů, úspěšnosti příslušných studijních skupin a z hlediska znalostí probíraných na přednáškách, v laboratorních cvičeních a na seminářích.
Název v anglickém jazyce
Research of the effectivity and the impact of the pedagogical process on students of the Mendel's university
Popis výsledku anglicky
The content of this paper is the research of the effectiveness and the impact of education of the object of Inorganic and analytical chemistry on the quality and duration of knowledge of students. The evaluation was carried out using didactic test on the3 groups of students of the Mendel?s university in Brno (Food technology ? 1. semester, Horticulture ? 1. semester and Food technology ? 8. semester). The test contained 30 items, 10 from theoretical knowledge of the analytical chemistry from lectures,10 from practical knowledge from laboratory practices and 10 from chemical calculations from seminars. Results of tests were analyzed from the point of view of the success rate of individual students, appropriate study groups and knowledge gained from lectures, laboratory practices and from seminars.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings.
ISBN
9788072319244
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
71-79
Název nakladatele
Univerzita obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—