Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum efektivity a dopadu pedagogického procesu u studentů Mendelovy univerzity v Brně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071645" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071645 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum efektivity a dopadu pedagogického procesu u studentů Mendelovy univerzity v Brně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Náplní příspěvku je výzkum efektivity a dopadu výuky předmětu Chemie anorganická a analytická na úroveň a trvání znalostí studentů. Vyhodnocování bylo prováděno formou didaktického testu na 3 skupinách studentů Mendelovy univerzity v Brně (Technologie potravin ? 1. semestr, Zahradnictví ? 1. semestr a Technologie potravin ? 8. semestr). Test obsahoval 30 položek, 10 z problematiky teoretických znalostí analytické chemie z přednášek, 10 z praktických znalostí z laboratorních cvičení a 10 z problematiky chemických výpočtů ze seminářů. Výsledky testů byly analyzovány z hlediska úspěšnosti jednotlivých studentů, úspěšnosti příslušných studijních skupin a z hlediska znalostí probíraných na přednáškách, v laboratorních cvičeních a na seminářích.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of the effectivity and the impact of the pedagogical process on students of the Mendel's university

  • Popis výsledku anglicky

    The content of this paper is the research of the effectiveness and the impact of education of the object of Inorganic and analytical chemistry on the quality and duration of knowledge of students. The evaluation was carried out using didactic test on the3 groups of students of the Mendel?s university in Brno (Food technology ? 1. semester, Horticulture ? 1. semester and Food technology ? 8. semester). The test contained 30 items, 10 from theoretical knowledge of the analytical chemistry from lectures,10 from practical knowledge from laboratory practices and 10 from chemical calculations from seminars. Results of tests were analyzed from the point of view of the success rate of individual students, appropriate study groups and knowledge gained from lectures, laboratory practices and from seminars.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings.

  • ISBN

    9788072319244

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    71-79

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku