Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum účinnosti výuky v seminářích, laboratorních cvičeních a přednáškách z analytické chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079058" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079058 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum účinnosti výuky v seminářích, laboratorních cvičeních a přednáškách z analytické chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S využitím didaktických testů byla na reprezentativním vzorku studentů Agronomické fakulty a Zahradnické fakulty Mendelovy univerzity v Brně ověřena efektivita a účinnost pedagogického procesu při výuce analytické chemie v rámci předmětu Chemie anorganická a analytická. Obsahem testu bylo učivo analytické chemie, probírané v daném semestru v rámci seminářů, laboratorních cvičení a přednášek. Stěžejním kriteriem při vyhodnocování výsledků testů byla analýza obtížnosti otázek jednotlivých částí analytickéchemie s cílem následného přizpůsobení výuky zejména u obtížnějších témat. Testy byly vyhodnocovány jednak z pohledu nejobtížnější a nejjednodušší otázky a jednak z pohledu zlepšení a zhoršení správnosti odpovědí při testu psaném v rámci zkoušky z daného předmětu Chemie anorganická a analytická oproti testu psanému v posledním týdnu výuky v semestru a to vždy zvlášť pro otázky z jednotlivých forem výuky analytické chemie (semináře, laboratorní cvičení, přednášky).

  • Název v anglickém jazyce

    The research of the effectivity of the education on seminars, laboratory exercises and lectures from the analytical chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    The effectivity of the educational process of the analytical chemistry education in subject of Inorganic and analytical chemistry on the representative sample of students of the Faculty of Agronomics and the Faculty of Horticulture of the Mendel?s university in Brno using didactic tests was verified. Contents of tests were questions from various chapters of the analytical chemistry discussed on seminars, laboratory exercises and lectures during the semester. The main criterion of the evaluation of testsresults was the analysis of the difficulty of questions from individual parts of the analytical chemistry education (seminars, laboratory exercises, lectures) with setting a target to adapt the education of especially difficult parts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie a Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století.

  • ISBN

    9788074354175

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    299-307

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku