Výuka fyziky a ICT - jsou učitelé připraveni?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071765" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071765 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka fyziky a ICT - jsou učitelé připraveni?
Popis výsledku v původním jazyce
Nezastavitelné prostupování ICT školským systémem s sebou přináší změnu v přípravě výukových materiálů ze strany učitele. V našem výzkumu se proto zabýváme problematikou tvorby a používání dynamických modelů pro jednotlivé partie školské fyziky. Dynamické modelování chápeme v našem pojetí jako, komplementární složku odborného vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Teaching physics and ICT - are teachers ready?
Popis výsledku anglicky
Unstoppable permeation of ICT into education system brings with it a change in the preparation of teaching materials from the teacher. In our research, because we studied the creation and the use of dynamic models for each part of school physics. Dynamicmodeling is understood in our approach as, complementary component of training.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II
ISBN
9788021066052
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
124-128
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
MSD Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—