Specifika projektového vyučování na základní škole praktické
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071818" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071818 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika projektového vyučování na základní škole praktické
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je představeno projektové vyučování u žáků s lehkým mentálním postižením. V úvodu je charakterizován žák s mentálním postižením a projektové vyučování s uvedením jeho jednotlivých fází. Ve výzkumném projektu je uvedena kazuistika pěti žáků s lehkým mentálním postižením, kteří se zúčastnili projektového vyučování. První téma bylo zvoleno se zaměřením na vzdělávací oblast Člověk a jeho svět, druhé téma na vzdělávací oblast Český jazyk a literatura, Člověk a jeho svět a Matematika a její aplikace. V závěru je posouzena aktivita jednotlivých žáků v realizovaném projektovém vyučování a jsou vyhodnoceny stanovené výzkumné otázky.
Název v anglickém jazyce
Specification of Project Based Learning in Practical Primary Schools
Popis výsledku anglicky
The chapter presents project based learning for pupils with mild intellectual disabilities. The introduction characterizes the students with intellectual disabilities and project based leaning with an indication of its phases. The research project summarizes five case studies of students with mild intellectual disabilities who participated in the project based learning. The first topic was chosen to focus on the educational area Man and His World, the second topic on the Czech Language and Literature, Man and His World and Mathematics and its Applications. In conclusion, the activity of each student during project based learning is assessed and research questions are evaluated.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
ISBN
9788021065154
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
203-219
Počet stran knihy
364
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—