Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika projektového vyučování na základní škole praktické

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071818" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071818 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika projektového vyučování na základní škole praktické

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole je představeno projektové vyučování u žáků s lehkým mentálním postižením. V úvodu je charakterizován žák s mentálním postižením a projektové vyučování s uvedením jeho jednotlivých fází. Ve výzkumném projektu je uvedena kazuistika pěti žáků s lehkým mentálním postižením, kteří se zúčastnili projektového vyučování. První téma bylo zvoleno se zaměřením na vzdělávací oblast Člověk a jeho svět, druhé téma na vzdělávací oblast Český jazyk a literatura, Člověk a jeho svět a Matematika a její aplikace. V závěru je posouzena aktivita jednotlivých žáků v realizovaném projektovém vyučování a jsou vyhodnoceny stanovené výzkumné otázky.

  • Název v anglickém jazyce

    Specification of Project Based Learning in Practical Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents project based learning for pupils with mild intellectual disabilities. The introduction characterizes the students with intellectual disabilities and project based leaning with an indication of its phases. The research project summarizes five case studies of students with mild intellectual disabilities who participated in the project based learning. The first topic was chosen to focus on the educational area Man and His World, the second topic on the Czech Language and Literature, Man and His World and Mathematics and its Applications. In conclusion, the activity of each student during project based learning is assessed and research questions are evaluated.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění

  • ISBN

    9788021065154

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    203-219

  • Počet stran knihy

    364

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly