Analýza deficitů dílčích funkcí u dětí předškolního věku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071997" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071997 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza deficitů dílčích funkcí u dětí předškolního věku
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumné šetření bylo zaměřeno na problematiku deficitů dílčích funkcí. Prostřednictvím standardizovaného testu Škála rizika dyslexie Marty Bogdanowicz byly vyšetřeny dvě skupiny dětí předškolního věku, které docházejí do běžných i logopedických tříd. Nazákladě zhodnocení výsledků byly zjištěny nedostatky, které se vyskytují u obou skupin dětí v jednotlivých kategoriích dílčích funkcí, a zhodnocena míra rizik výskytu dyslexie.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Functions Deficits in Preschool Children
Popis výsledku anglicky
The research work focused on the functions deficits. Using standardized test Dyslexia Risk Scale by Marta Bogdanowicz, two groups of preschool children attending the regular preschool classes and speech therapy classes were examined. Deficiencies in various categories of functions were observed in both groups of children during summarising the results; the dyslexia risk factors were evaluated.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
ISBN
9788021065154
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
48-59
Počet stran knihy
364
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—