Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza deficitů dílčích funkcí u dětí předškolního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071997" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071997 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza deficitů dílčích funkcí u dětí předškolního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumné šetření bylo zaměřeno na problematiku deficitů dílčích funkcí. Prostřednictvím standardizovaného testu Škála rizika dyslexie Marty Bogdanowicz byly vyšetřeny dvě skupiny dětí předškolního věku, které docházejí do běžných i logopedických tříd. Nazákladě zhodnocení výsledků byly zjištěny nedostatky, které se vyskytují u obou skupin dětí v jednotlivých kategoriích dílčích funkcí, a zhodnocena míra rizik výskytu dyslexie.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Functions Deficits in Preschool Children

  • Popis výsledku anglicky

    The research work focused on the functions deficits. Using standardized test Dyslexia Risk Scale by Marta Bogdanowicz, two groups of preschool children attending the regular preschool classes and speech therapy classes were examined. Deficiencies in various categories of functions were observed in both groups of children during summarising the results; the dyslexia risk factors were evaluated.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění

  • ISBN

    9788021065154

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    48-59

  • Počet stran knihy

    364

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly