Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv četby na rozvoj komunikační schopnosti dětí před zahájením školní docházky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071998" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071998 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv četby na rozvoj komunikační schopnosti dětí před zahájením školní docházky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření zaměřeného na využití četby dětem v předškolním věku. Jedná se o dílčí šetření v rámci řešení výzkumných úkolů v oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Cílem kvantitativního šetření bylo zjistit, zda pedagogové využívají četbu, zda působí na rozvoj komunikační schopnosti dětí předškolního věku a ovlivňují četbou vývoj dětí s narušenou komunikační schopností.

  • Název v anglickém jazyce

    Effects of Reading on Developing Communication Skills in Children before Starting School

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter offers the results of research concerning the use of reading aloud to preschool children. The issue is a partial investigation of the research projects in the education of pupils with communication disorders. The aim of the quantitative survey was to determine whether teachers use reading, whether they operate on developing communication skills in preschool children, and influence the development of children with communication disorders by reading.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění

  • ISBN

    9788021065154

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    60-71

  • Počet stran knihy

    364

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly