Vliv čtenářských strategií na rozvoj porozumění v předškolním věku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10469797" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10469797 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=u0tnDkyv" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=u0tnDkyv</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/25337890.3151" target="_blank" >10.14712/25337890.3151</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv čtenářských strategií na rozvoj porozumění v předškolním věku
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá tématem rozvoje porozumění předškolních dětí v mateřské škole, příběhům, které jsou jim předčítány. Cílem výzkumné sondy bylo zjistit, jak je porozumění předčítaným textům ovlivněno záměrným využíváním čtenářských strategií ze strany učiteleve snaze facilitovat porozumění dětí.
Název v anglickém jazyce
The Infl uence of Reading Strategies on the Development Of Comprehension in Preschool Age
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the topic of developing the comprehension of preschool children in preschool, the stories they are read to. The aim of the research probe was to find out how the comprehension of read texts is affected by the deliberate use of reading strategies by the teacherin an effort to facilitate children's comprehension.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání
ISSN
2533-7882
e-ISSN
2533-7890
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
7-27
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—