Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Assessment of child's development of comprehension of the text read aloud

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10432787" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10432787 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Ds37R8Wd5i" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Ds37R8Wd5i</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Assessment of child's development of comprehension of the text read aloud

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the issue of evaluating the level of comprehension of child to the texts read- aloud in nursery school and the related development of the relationship to reading.The results provided an overview of several phases of comprehension, their characteristics were used in the creation of a simple evaluation tool suitable for preschool teachers to assess the level of understanding and relationship to reading in children.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment of child's development of comprehension of the text read aloud

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of evaluating the level of comprehension of child to the texts read- aloud in nursery school and the related development of the relationship to reading.The results provided an overview of several phases of comprehension, their characteristics were used in the creation of a simple evaluation tool suitable for preschool teachers to assess the level of understanding and relationship to reading in children.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]

  • ISSN

    2533-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    63-78

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus