Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza názorů rodičů na problematiku narušené komunikační schopnosti u žáků mladšího školního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072002" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza názorů rodičů na problematiku narušené komunikační schopnosti u žáků mladšího školního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá determinanty narušené komunikační schopnosti u žáků mladšího školního věku. Přestože objektivně nemusí být narušení komunikační schopnosti považováno za závažné, je třeba brát v potaz subjektivní hodnocení nedostatků v komunikaci samotným žákem. V kapitole jsou uvedeny závěry výzkumů, v nichž je analyzována problematika narušené komunikační schopnosti u žáků 1. stupně ZŠ z pohledu rodičů.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Parents´ Opinions on Communication Disorders in Primary School Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter focuses on the determinants of communication disorders in primary school pupils. Although the communication disorder may not be considered serious, it is necessary to take into account pupil's subjective perspective of communication deficiencies. The chapter presents research results which analyse parents' opinions on communication disorders in primary school pupils.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění

  • ISBN

    9788021065154

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    94-102

  • Počet stran knihy

    364

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly