Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluze a informační a komunikační technologie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072081" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072081 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluze a informační a komunikační technologie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je věnována problematice inkluzivního vzdělávání ve vztahu k mediálnímu vzdělávání doplněné o úryvky kvalitativního výzkumu (rozhovory). Dále se zabývá mediálními kompetencemi. Kapitola se zabývá členěním inkluzivního mediálního vzdělávání a upozorňuje na jeho důležitost a souvislost se všemi rovinami společenského uplatnění. Je uveden příklad zpracování mediálního vzdělávání ve vzdělávání v České republice a spolkové zemi Baden-Württemberg, upozorňující na nutnost mediálního vzdělávání a naplnění mediálních kompetencí ve všech úrovních vzdělávacího procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusion and Information and Communication Technology

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is devoted to the issue of inclusive education in relation to media education, accompanied by snippets of qualitative research (interviews). It also deals with media competences. The chapter deals with the categorization of inclusive media education and draws attention to its importance and relation to all aspects of social position. We present an example of media education in education in the Czech Republic and the state of Baden-Württemberg, highlighting the need for media education and media fulfillment of competences at all levels of the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění

  • ISBN

    9788021065154

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    304-311

  • Počet stran knihy

    364

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly